Fattig!

Hämtat ut bilen, den hade en trsig LAMBDA-sond och en trasig katalysator=( Katten fixar de när de fått tag på en begagnad, en ny kostade 7000 jäkla kronor (no way!!!) så det blir intressant att se vad slutsumman hamnar på...Jäkla biljäklar att kosta pengar!
Betalade räkningarna idag också så nu är det gjort...

Ja visst, vi går runt denna månad med men det är så surt med att allt kostar mer än man tror...

Nu har barnen sportlov iaf. Skönt att få en veckas frist från att stiga upp 06 varje morgon men det känns lite tråkigt att båda är sjuka, fick hem Storis tidigare från skolan igår, Mini var redan hemma och jag är sänkt ännu, nu ska bacillerna motas ut!

Idag mötte jag en odödlig IDIOT på vägen (tjej dessutom) blir så jävla irriterad på folk som tror att de är så jäkla tuffa för att de vågar gasa på i halt väglager. Skulle det sluta i en olycka där någon av mina barn blir skadade pga av en sån människa kan jag inte ens beskriva med ord vad han/hon skulle råka ut för...Morr!

Nu kaffe, sen helg!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback