Det är ju en speciell dag idag...

alla hjärtans dag! Jag kan till viss del hålla med dem som hävdar att det är handlarnas dag, men ändå...Varför inte göra det till en kärleksdag ändå, utan en massa dyra presenter och annat.

Det finns så mycket annat man kan göra utan att det kostar en massa pengar, för i mina ögon är inte pengar kärlek. Är man i ett långvarigt förhållande kan det lätt bli mycket vardag i tillvaron. Man glömmer bort att uppskatta varann och göra det där lilla extra.
För mig är dagens datum perfekt för att komma ihåg att pussa lite extra på min man och mina barn. Jag har fått en jättefinteckning av Mini, det slår blommor och choklad med hästlängder. Min man gjorde en sak bara för min skull idag och det uppskattar jag jättemycket. Vi ska baka något gott att fika på, jag och barnen och det kommer att finnas något kvar till Hunken när han kommer hem efter jobbet idag.

Ska nog skicka ett sms till honom lite senare också=)

Så, är alla hjärtans dag ett jippo för att tjäna pengar eller kan man fira dagen utan att spendera??







Pojkarna i mitt liv<3

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback