Det är fasen heltid...

att vara hemma på sjukskrivning...Nyss ringde de från smärtmottagningen och jag fick en återbudstid på fredag. Det är ju jättebra men det är bara det att jag har haft ett sjukbesök om dagen den här veckan, då har jag inte räknat med de sedvanliga besöken för sjukgymnastik...Typiskt att det är samma vecka som Hunken jobbar förmiddag och bilen min är på verkstad=/

Ibland sitter jag och undrar när jag ska klämma in ett jobb i allt som är...

Idag ska vi äta våfflor på barnens begäran, inte det bästa ur diabetessynpunkt men det är bara att räkna kolhydrater och försöka få till det bra...Helt ärligt, jag orkar inte stå och laga flera rätter och just nu är det brist på rester att värma.

Hoppas på mildväder snart!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

våfflor är ju såå gott!! Du får gärna skicka lite till mig, har inget våffeljärn ;)

2011-02-23 @ 19:37:10
Postat av: Anna S

Åh våfflor! Var evigheter sedan jag åt det. Man får unna sej det ibland.

2011-02-23 @ 23:01:18
Postat av: Hanna

Ja, det var gott=) Men jäklars vad det kräver insulin!! Nu hade vi slut på sylt med mindre socker så det blev vanlig, törs inte ens skriva hur mycket insulin jag var tvungen att ta, ha ha ha! Men jag lyckades med bra värden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback