Aj aj aj!

Idag gör det ont i ögonen. Kan tydligen bli så några dagar efter laserbehandling. Vaknade med en rejäl huvudvärk och kände mig som Dracula när jag skrek rakt ut av alla lampor. Blodsockret gillar inte det här heller så jag ligger konstant på 12-13 mmol/L sedan behandlingen igår.

Skulle köpa isglass till sjuk Storis idag så jag körde Mini till skolan. Kliver in på macken i byn i vinterjackan och solbrillor och köper glassar i fryspåse, mitt i snöslasket, undrar vad de tänkte??? Resten av mig var inte särskilt representabelt heller egentligen, städknut, slafskläder och gigantiska påsar under ögonen (de syntes inte som tur var för solbrillorna).


Så här såg jag ut imorse, ha ha ha!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Haha tro mig vi har sett värre ska du se=)

2011-02-08 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback