___________

_______________________________________________________________

Här ovanför syns den tunna tunna linjen som jag försöker att balansera på just nu.

Allt är ok och går åt rätt håll men det känns som att framgångarna är så bräckliga och jag har så lätt att ha för bråttom. Jag måste låta saker landa innan jag ger mig på nästa utmaning.

Nu har rehabträningen gått ypperligt i någon vecka, då ökar jag och kör järnet=/ Typiskt mig, jag föll av linjen för idag är det ont igen, men bättre imorgon hoppas jag=)

Samma sak med blodsockret, glömmer att anpassa pumpen efter ökad motion, det ger en sisådär 8 låga värden idag samt ett riktigt lågt under natten, jag föll av linjen där också. Men imorgon blir det bättre som vanligt!!!

För övrigt ska jag på laserbehandling nr 2 imorgon, eller som Mini säger "Ska du ha en Larsson i ögat", plutten!

Idag har jag beställt boken "Explosiva barn" av Ross Greene, sätter stort hopp till den, periodvis haglar konflikterna med Mini här hemma och han exploderar samtidigt som jag imploderar. Jäkla ekkorhjul att hamna i. Vi har gått en kurs för föräldrar som heter Komet också, den gillar jag, men jag behöver ha en bok för att påminna mig själv om att behålla lugnet, läser jag den inte kan jag ju banka in den i huvudet kanske=) Beställde även en annan bok om samma ämne som jag blivit rekommenderad, tyvärr är namnet bortglömt nu....Ja, det här med barnuppfostran (vilket hiskeligt ord egentligen) är ju också en tunn linje att balansera på, jag föll av den idag också, bara att försöka igen, dagens konflikt var varken stor eller allvarlig men ändå så surt att avsluta en annars alldeles underbar helg på det sättet....

På förmiddagen idag var det träff på brukshundklubben, glashalt var det men kul. Hundträning, samma sak, tunn linje att gå på men där har vi inte ramlat av ännu, vi tar det lugnt=)

Tunna linjer, barnuppfostran, hundträning, relationer....ja, egentligen allt skulle jag i mitt eget tycke summera som: Krav efter förmåga! Man kan inte leva på gamla meriter, allt måste underhållas!

Igår var det årsmöte på brukshundklubben, mycket trevligt. Hunken avgick som ordförande och nu sitter vi båda i styrelsen som ledamoter. Ska bli 2 spännande år!

Nu ska jag kolla till barnen, ta en ducsh och sova så jag förhoppningsvis klarar åtminstone 900 laserskott imorgon, då behöver jag bara åka tillbaka en gång till sen! Håll tummar och tår=)

Imorgon är ögonen trötta=ingen blogg.

Ha det!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: jessie

Haha ja det är en riktigt skrämmande ankdocka asg=)

Fniss

2011-02-07 @ 08:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback