Very strange feeling...

har jag. Kan inte riktigt förklara men en olustig oroskänsla som inte vill ge sig av...

Många tankar som rör framtiden, ekonomi, barnen ja i princip allt man kan oroa sig över men jag hittar ingen anledning till att ha dem=/

Hur jag än gör, om jag ägnar mig åt något riktigt roligt, slappnar av, sover, umgås så finns den där gnagande känslan där och jag håller på att bli galen på den!

Fy 17 säger jag bara!

Kanske beror det på att jag varit sjuk och inte rört på mig över huvud taget? Jag brukar känna mig lite prillig då.
Nu har jag bara ett envist halsont och hosta kvar så förhoppningsvis är jag frisk snart och kan sätta igång med något...

Nu ska jag baka med Mini=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ofta jag känner så faktiskt.. Men det kan ju vara nåt som fattas tex motion som du skriver ? hmm konstigt det där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback