Så rätt jag hade då...

Nog blev jag sjuk...

Städade en stund igår och gav mig av för att storhandla, det blev ett enormt lass och det gick tungt att få undan allt. Kände mig konstig men tänkte att det nog beror på stress och sent matintag.
Senare på kvällen kom pappa och co hit och åt lasagne med oss, när de åkte gick luften ur mig.

Har haft feberfrossa hela natten och mått apa hela dagen...Bs har legat därefter.

Urk säger jag bara för att må så här...

Nu ska jag lägga mig på kudden och bli frisk!



Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Krya på dig vännen kram

2011-08-29 @ 22:29:02
Postat av: Anna S

Aj, jobbigt att vara sjuk.

Krya på dej, hoppas du mår bättre fort.

2011-08-30 @ 22:48:19
Postat av: Maria

Hoppas du mår bättre nu :)

Krya på dig kramar!

2011-08-31 @ 07:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback