Motion...

är viktigt för alla men i synnerhet för mig som vill tappa lite vikt och ha ett bra blodsocker...inga nyheter, jag vet men jag har verkligen levt enligt min plan nu och är så stolt över min självdisciplin...

Blodsockret ligger stadigt fortfarande trots att jag minskat så kraftigt på insulinet. En känning till har jag haft, igår när jag och Storis promenerade i värmen ställde jag ner basalen alldeles för lite men det ordnade sig.

Jag känner i hela kroppen att jag mår bra av det här även om det värker lite här och där när man rört på sig;)

Allt som allt har det blivit en del motion. Hade en vilodag efter svampturen i skogen men igår gick jag med Storis till Brukshundklubben. Hunken släppte av oss (mig, Nisca och Storis) 3 km från klubben sen gick vi dit, underbart!

Idag har vi cyklat till byn, totalt 9,2 km enligt sportstrackern i min mobil=)

Tänker väga mig imorgon igen, en dag för tidigt men jag är nyfiken.

Imorse vaknade jag med 2,9 i bs, undrar om jag måste minska mer på basalen? Kollar om det blir samma imorgon, då ställer jag ner i så fall!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback