Basal ner...

igen...inget kan göra mig gladare men det är en ren pina att vakna låg...Imorse låg jag och svajade på 3,3 mmol, det var darrigt!

(bild från google)

Men inte gick jag direkt och tog mitt juiceglas heller, nej, jag är så tokig att jag börjar med att ställa mig på vågen...det var ju dags idag, ha ha ha! Trodde jag att ett halvt glas juice skulle påverka resultatet??? Det är ju bara ett av många bevis på hur tokigt tankarna går när blodsockret är lågt.

Vågen visade på totalt - 1,3 kg...en liten besvikelse med tanke på träningsvärken och alla stunder jag lagt på att räkna mina kolhydrater och annat tjafs i maten...Men jag ger inte upp!

En anledning kan ju faktiskt vara att jag uppenbarligen fortfarande tar för mycket insulin, att jag glömmer att minska vid motion och får kompensationsäta och att jag är i en period i månaden då det inte är särskilt gynnsamt att ställa sig på vågen...Jaja, det är bara att kämpa på.

Ha en bra dag i solen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback