Lugnet efter stormen...

Jag lever, men är helt slut efter 2 dagars och 2 nätters bs-bravader.

Jag fattar inte vad som hände??!! Ena stunden ligger jag och petar på värden runt 30 för att hamna på 2 bara en stund senare. Jag upplevde det som att mina bolusdoser inte tog. Trodde pumpen hade havererat på något konstigt sätt men insulinet tog inte med spruta heller??!
Det allra konstigaste är att basalen har täckt ändå, den har kroppen tagit upp. Jag har kräkts och ätit om vartannat och haft ketoner till och från. Jag var sååå nära att ringa akuten igår men valde tillslut att låta bli.

Jag hade 19 imorse när jag vaknade, suck! Eftersom jag hade en läkartid idag vågade jag varken äta eller ta någon bolus...Vill ju inte börja spy bland folk=/
Vi åkte till Västerås, gjorde lite ärenden och avklarade besöket och efter det hade jag 6,0 i bs. Det har hållit sig så sen dess på basalen bara. Nu kommer det stora problemet, jag vågar inte äta....
Är så rädd för en vända till med ketoner....så jag vågar inte stoppa i mig något alls=(
Idag har jag bara druckit vatten och kaffe men jag kan ju inte svälta för evigt. Har iaf bestämt mig för tt ha en dags fasta så hoppas jag på matmod till imorgon.

Jaja, det var dagens gnäll=)

Hoppas ni mår bra!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men OJ vad konstigt? Du har inte ringt till din diab mott o kollat?

Det där låter ju jätte läskigt! Hoppas det blir bättre för dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback