Laser...

Ja, idag är det dags för laserbehandling igen och nej, jag tänker inte ställa in mig på att det är sista gången... Jag är inte upplagd för det alls men å andra sidan är man nog aldrig upplagd för sådant här nödvändigt ont...

Idag är det även 10 år sedan min mamma somnade in i cancer. Jag saknar henne enormt mycket. Visst tänker jag med glädje på henne men just sådana här årsdagar finns det en tagg i mitt hjärta och jag önskar att jag kunde vrida tiden bakåt. Det jag är mest ledsen och bitter över är att hon inte får se mina fina killar. Storis hann hon träffa, han var 1 år när hon dog men lilla Mini gick miste om sin fina mormor...

Sitter just nu och dricker kaffe, gick upp alldeles för tidigt eftersom jag inte kunde sova. Jäkla laser! Men jag får tänka som så att om några timmar är det över...för den här gången...

Ha en jättebra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor.



Vänliga hälsn.



Jessica

Postat av: Jessie

Tänker på dig gumman=( vet precis hur du känner.

Hade den hemska dagen för några veckor sen=(

Kaffe måste intas väldigt snart? kram

2011-04-19 @ 07:52:07
Postat av: Anna S

Laser är aldrig roligt.. vad jobbigt för dej också att inte veta om det är sista gången eller inte! Hoppas att du kan unna dej nåt gott eller fint när det är klart.



Årsdagar är svåra. Man blir så påmind.



Kram Anna S

2011-04-19 @ 09:00:02
Postat av: Sandra

Kram på dig! :) Jag ska hålla tummarna för att det snart är över för gott!

2011-04-19 @ 09:10:28
URL: http://ohpoop.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback