Ännu en dag...

har gått alldeles för fort.

Det har blivit någon konstig fredagsstämning här nu eftersom fredag numer är Hunkens första arbetsdag på veckan. Den här helgen går han natt.

Idag har det verkligen märkts att blodsockret börjar bli ok igen. Legat lite högre än vanligt (runt 8-9) men jämnt och fint. Idag provade jag att ställa om basalen lite så att den höjs vi 04.00 istället för 05.00 så får vi se om det tar kål på de höga morgonvärdena. Jag är så otroligt taggad och envis nu. Arg på att flera dagar den här veckan har gått till spillo pga av den här jäkla sjukdomen så nu är det jag som tar kontrollen! Redo för en fight nu!

Bassängen var riktigt skön men jag har en inflammation i en muskel i axeln så det blev inte någon hård träning precis, men värmen gör riktigt gott. Äter inflammationshämmande sedan några dagar tillbaka så jag hoppas det är över fort. Det här är något som man inte kan ta kontrollen över, bara att acceptera...

Myskväll med killarna väntar, vi har köpt glass, får se om jag tar någon...

Ha en riktigt mysig fredag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Stackare vad tufft du har haft det. Vad duktig du är och hantera doseringar och fixa utan hjälp av sjukvården!

Ha en skön kväll, o ta lite glass ;)



Kramar!

Postat av: Hanna

Tack! Jag gör mina försök men det här gjorde ingen skillnad=) Kommer att flytta tillbaka en timma till och se=)



Glass fick jag också=)

Hoppas du har en bra helg!

2011-04-09 @ 10:13:18
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback