Jag kan inte titta på TV...

Zappa är jag bra på men det finns alldeles för många kanaler ju. Jag hittar ett program att titta på men då blir det reklam och då zappar jag vidare...hittar något jag eventuellt skulle kunna tänka mig att se men då måste jag bläddra runt för att se om jag inte hittar något bättre. I slutändan missar jag det först programmet jag egentligen ville se (idag var det idol) för att jag helt enkelt glömt bort vad jag bestämde mig för från början.
Makes sense? Not!

Jag är precis likadan när det gäller att välja parkering. Mitt drömläge är när det endast finns en enda kvar att välja=)

När det kommer till kritan är det samma sak när jag ska välja mat, fika, outfit, film, skor, väska, krog, tapeter och vidare och vidare...

Tur att jag valt Hunken redan, men det var ett lätt val!

Nu ska jag kolla Idol på tv4 play...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback