Godmorgon världen!

Idag ligger Mini hemma och snorar. Stackarn är så besviken, han skulle ju redovisa Doris idag.
Storis var så snäll så han tog med Doris till skolan så någon annan får hem henne idag, duktig!

Imorgon kommer Hunken hem och det är inte en dag för tidigt vill jag lova. Längtar! Men jag tror att det är bra att vara ifrån varann ibland, sakna varann och inse hur mycket man betyder för varann.

Hoppas jag hinner göra något vettigt med vovvarna idag=) Nisca står just nu bredvid mig med sin matskål i munnen. Budskapet är tydligt. Hon är hunden som talar med människor...

Saknar dig!

 

Idag är det ruggigt här, funderar på att göra en brasa i kaminen. Skulle kunna leva i ett land där det är sommar året om faktiskt. Jag är en fryslort=)


Aruba 2010...längtar tillbaka!


läääängtar!!!!!!!

Nu ska Nisca få mat!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: jessie

Hm ja jag tror hon är hungrig el så vill fröken ha en blank ren o putsad skål? haha.

Jättefin bild på dig o kim=)

Krya på dig Oliver dig tjej Julia hälsar kram

2010-09-09 @ 07:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback