God morgon!

Ja, mailet blev inte skickat igår... Bestämde mig för att be polisen göra en hastighetskontroll här först för att få ett hum om hur fort folk egentligen kör. De flesta saktar ner liiiite iaf när de får syn på barnen men det finns fortfarande idioter jag skulle vilja ta i örat... Har även fotat den demolerade extraplatån de byggde förra året till barnen att stå på, den har rasat ihop och när vintern kommer är den bara en snöförvaring, går inte att stå på den då....när det verkligen behövs!

Idag vaknade jag med ett blodsocker på 12,4. Inte ett bra fastevärde men ändå inte en katastrof med tanke på hur det låg igår. Jag hade runt 18-20 hela dagen, det blir så när jag har ont och igår hade jag jäkligt ont. Nu är jag jättehungrig men kan naturligtvis inte trycka i mig någon jättefrukost, men jag kokar ägg! Ägg är kanonbra vid höga värden, höjer ingenting och kräver minimalt med insulin=) Om ett tag ska jag prata med min sköterska om pump igen, hoppas på en bra sort, med bra support, det hade inte min animaspump.

Nu är snart äggen klara=)

Ha en bra dag!


En bild från Tom Tits i somras=)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: jessie

Hoppas dom kommer o gör kontrollen och inte bara skiter i det....

2010-09-14 @ 09:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback