Bla bla bla...

orkar snart inte höra några fler politiska debatter!! Jag är fullmatad med information, både värdefull och värdelös! Vi och ni debatten får mig att spy snart. Jag vet hur jag kommer att rösta och tar inte in något mer.

För övrigt har jag vägt mat och räknat kolhydrater idag. Intressanta resultat=) man har inte så stor koll som man tror. På tisdag ska jag till diabetesmottagningen och jag hoppas att jag är lite klokare i pumpdjungeln tills dess. Tar gärna emot ros och ris om de olika modellerna som finns nu. Har haft en Animas 1200 för flera år sen och den hade alldeles för många brister för att passa mig, kanske har de blivit bättre idag? Kommentera gärna!

Sitter just nu med en blodsockerrekyl och mår tjyvens. Ändå är rekylen inte så hög som den brukar vara, 16 låg jag på.

Imorgon är det äntligen fredag!!!

Ha det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback