Bassäng,mys och annat...

Jahadå, vaknade med 2,5 i blodsocker. Shit vad darrigt det var. Springer upp och vevar igång ungarna, ganska stressad över tiden. Äter inget. Kollar sockret igen (max15 min senare) och har 14,9!!! Jäkla svängningar, trötter blev jag.



Idag är det bad som gäller för att träna axel och nacke, det ska bli sååååå skönt.




Ikväll blir det taco- vin- familjespelskväll tillsammans med bästa Hanna och co. Oliver ser fram emot att få träffa Nikola=)





Funderar på att ta upp Niscas förmåga att märka av låga sockervärden, ska bara ta reda på hur jag ska göra på bästa sätt. Hon var och buffade på mig i gryningen, hade förmodligen ganska lågt då eftersom jag vaknade med det värde jag hade. Läste på en annan blogg om en hund som lär sig att hämta en speciell "diabetesväska" funderar på att testa det.


Nu ska jag packa badväskan, ha en jättebra helg allihopa!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Jag har testat lite olika. Min ssk skulle kolla upp om det finns något annat fabrikat som har några som kan passa. Har reagerat på alla Animas set jag testat.

hoppas på att det löser sig så småningom.



Jag hade nog bara enorm otur med paradigm pumpen. De hade bara stött på ett sådant problem tidigare på alla år. Så det var enormt ovanligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback