Äntligen...

håller på att röja upp bland saker som hängt över mig en längre tid, papper som ska fyllas i och skickas iväg, papper som ska rensas, samtal som ska ringas osv osv...Det är aptråkigt men ohh så skönt att bli av med=)

Den 5:e ska jag på pumputbildning. Har ju haft pump förut men inte denna sort så det ska bli intressant. Jag är otroligt taggad att få sätta in den äntligen. Känslorna inför detta har ju gått upp och ner men jag har bestämt mig för att satsa på en positiv attityd! Det är ju inget beslut för livet, funkar det nte så kan jag ju faktiskt välja pennor igen.

Idag funderade jag på om det inte vore väldigt intressant att ha tre renrakade schäfrar;) beror inte alls på att jag hatar att dammsuga och att alla tre släpper päls just nu...eller jo...det kanske beror på det....lite....hmm...

Storis ska ha en kompis med hem idag så jag måste fundera lite på hur jag ska roa Mini, han har en förmåga att störa grabbarna rätt friskt när de gärna vill vara ifred...

Dags att fixa lunch!

Ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback