bassäng=)

Idag ska det badas, skönt!! Första gången jag kommer att koppla bort pumpen en stund, spännande=)

Efter det ska jag träffa läkaren inför helgen, min daibetes ssk hade blivit sjuk.

Värdena är ok, mycket bättre än med pennorna men det finns nog lite att fila på. Verkar som jag höjer en del på sena kvällen, ligger bra under natten och tidig morgon men sticker iväg om jag inte äter frukost direkt när jag vaknar. Ska prata om att höja basalen 0,1 på morgonen eftersom jag inte hinner äta frukost förrän barnen är iväg till skolan och då är jag redan hög. Idag hamnade jag på 13,0 innan frukost och igår på 11,0. Vill inte behöva ta korrbolus varje frukost...

För övrigt är jag bara så glad att det är fredag och att jag har så fina och bra vänner och familj=)

Ha en bra fredag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback