Nej nu j¤%&/ar får det vara nog!

Av alla 1000 bollar som hägrar kring mig är just nu 999 av den negativa sorten...Blir så förb..... Vem har bestämt att livet ska vara så här????? Vem har sagt att hon där, hon tål lite tuffa tag?? Det räcker nu!

Inget speciellt har hänt idag mer än att jag har blivit krasslig, ingen katastrof alls men jag har fått tid att sitta ner och analysera tillvaron lite, summera och lägga ihop...

Folk dör, inget ovanligt alls, åldern var inne men sättet ovärdigt, gör det bästa av situationen....

Folk blir allvarligt sjuka, flera på en gång, ska de klara det eller inte??? Gör det bästa av situationen...

Andra kan inte ta hand om sig själva, gör det bästa av situationen....

Jag kan göra det bästa av situationen men snälla kan jag få ta en sak i taget??? En sak i taget, inte kasta allt på en gång, jag hinner inte ducka....

Jag är stålkvinnan just nu, jag gör det bästa av situationen...på bekostnad av mina pojkar och Hunken, de som betyder mest för mig i hela världen....

Det gör mig ganska ledsen!

Kommentarer
Postat av: JESSIE

Förstår dig vännen...

Mycket kan man klara men inte allt

kram

2010-06-20 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback