Fasiken!

Hade ju glömt bort att jag hade en blogg för 17! Ibland är det bara skönt att gå in och skriva av sig lite... Mycket har hänt sedan sist men jag ska inte gå in på allt, jag har just nu 1000 bollar i luften. Stor utmaning men liten Hanna kanske inte rår allt på en gång...

Håller på med en enorm papperhög med diverse olika ansökningar och dyl, jag hatar papper och jag tycker bara att man kör fast när man inser att man måste ringa 22 samtal för att kunna fylla i en liten ruta.

Jobbar och står i, ägnar mig åt mina små älsklingar och försöker att andas emellan...

Den stora Hunken...har inte sett honom på ett par månader, han har fått jobb och vi morsar på varann i dörren ibland=) Sliter på varann gör vi iaf inte...Semestern kommer jag och barnen spendera ensamma, förmodligen i husvagnen om jag får välja!

Imorgon ska jag åka till min morfars lägenhet och städa ur och köra bort saker, han gick bort i maj tyvärr! Närmast anhörig är jag, syrran och kusinvitamin. Vi fixar detta tillsammans men jag ska villigt erkänna att jag drar det minsta lasset. Kusin har tagit på sig mycket och jag hoppas att jag kan bistå med något...

Jade löper och Tino är tokig här hemma, bara kalabalik...

När det gäller Nisca så har jag legat lågt med hennes träning, vi har kört aktiveringsövningar och allmänlydnad. Jag och Fellow har startat AHA (anonyma hundamatörer) vi träffas så ofta vi kan med våra odågor till hundar och gör olika saker, fikar och har kul...Nu envisas hon ju med att vara jättegravid så vi ligger lågt ett tag. Ser fram emot sommaren som bjuder på lite fler träningstillfällen än denna jäkla vargavinter gjort...Längtar efter att spåra!

För övrigt, inget nytt! Inget som är värt att skriva om iaf...

Nu ska jag hänga tvätt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback