Juletider...

Det är ju advent nu och julen närmar sig med stormsteg=) Kul och stressigt i vanlig ordning.
Jag försöker detta år att ha tankesättet stressfritt och mysigt och kravlöst. Det här året har inneburit så mycket tråkigheter för så många i vår närmsta familj, allvarliga sjukdomar med risk för att dö=( Ingen har varit förskonad men det har gått bra för alla hittills. Vi tänker fira en jul med tyngdpunkten på att vi ska vara tacksamma för alla som finns hos oss...

Klockan 01 i natt vaknade jag av en riktig dunderkänning, sömndrucken och förvirrad tänkte jag att jag ska kolla sockret (hade nog varit smartare att gå direkt och äta) och mätaren visade på LOW!!! Det måste verkligen ha varit jättelågt för jag badade i svett och hade sån kramp i benen så att jag bara kved. Tog mig ut till köket och började göra mackor, då känner jag hur det rinner efter benen. Jag tänkte: Oj, kissar jag på mig? Men nej, det var svett som rann!! Kastade i mig alla mackor, en mandarin och juice, sen somnade jag om. Vaknade två timmar senare med högt socker istället...Idag är jag följdaktligen grymt trött! Känner mig bakis nästan=/

Idag ska jag hem till Jessika och dricka kaffe=) Därför måste jag hoppa in i duschen nu!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Vadå menar du att jag oxå måste vara ren? det är ju inte jul ännu???? asg

2010-12-07 @ 08:30:14
Postat av: Emma

Å fy. Det är inte speciellt härligt att ligga så lågt.. usch. Känns oftast mer när man vaknar mitt i natten med tycker jag! hoppas du inte får en bergodalbane dag nu då;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback