Sakta sakta...

går dagarna förbi här...Sakta sakta går allt i min vardag. Jag gör så mycket och så gott jag kan men räcker inte till just nu. Frustrerad över att sitta fast i ett vacum. Nu är skolan igång och det är så kul=)

Så kul att se när Mini med stor koncentration packar en alldeles egen skolväska, med fruktburk och kontaktbok=) Han har väntat på att få börja skolan sen han var 3 år. Han köpte sig en egen fruktburk då när han sett storebrors, han la tom ner frukt i den så att han skulle ha när skolan börjar (4 år senare)... I onsdags hände det äntligen! Mini blir stor.

Någonstans i min närhet händer något väldigt hemskt just nu. Jag blir rosenrasande bara jag tänker på det. Som tur är känner fler atill vad som pågår och det jobbas här och där för att göra något åt det. Hoppas bara att det får effekt, snabbt! Kan tyvärr inte skriva mer om det här just nu...

Nu stundar helg och förhoppningsvis får Hunken vara ledig med oss!

Ha det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback