Men för ¤%&/#¤/!!!!

Är jag den klantigaste människan på jorden eller???? Jag är helt blåslagen! Folk kommer att tro att Hunken är ett sånt där jävla monster som pucklar på sin fru=( Men han är oskyldig!! Han befann sig inte ens i närheten av brottsplatesen, han var på sitt jobb!

Igår kväll skulle jag hämta ner Mini från övervåningen när jag skulle gå och lägga mig. Jag ville ha honom nere för det var så varmt och kvalmigt i hans rum. Han var så sömnig och vimmelkantig att han höll på att snubbla på översta trappsteget. Jag blir så rädd att jag (mot bättre vetande) bär honom ner med min friska arm. Jag missar de sista två trappstegen eftersom jag inte ser något och ramlar ner på golvet. Jag hamnar i position sitta på knä med båda fötterna och tårna felvinklade under min hela kroppstyngd. Försöker ta emot mig med höger arm, skrapar bort skinnet på underarmen och slår i den hårt på hörnet av ett trappsteg=(( H#¤¤%te vad ont det gjorde! Mini klarade sig oskadd, han landade mjukt på mig som tur var. Idag har jag alltså stel nacke, ont i vä axel och dessutom blåa tår på ena foten, uppskrapad blå högerarm som gör satans ont. Jag ser inte klok ut! ikväll ska jag på bassängträning med ett antal andra personer, undrar vad de kommer att tänka när de ser min mishandlade kropp??

Jaja! Nu ska jag ringa några samtal!

Ha det!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Men lilla tant vad har vi sagt om att gå i trappor i din ålder? hihi kram

2010-08-23 @ 10:11:00
Postat av: Anonym

Jadu=) Nu har jag fått bevis på att jag inte är 20 längre...

2010-08-23 @ 10:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback