Det blev en

härlig skogspromenad med pappsen och co, barnen och två vovvar...

Idag har varit en relativt smärtfri dag, jag har orkat med det mesta jag har tagit mig för. Jag har fått smak på ett friskt liv nu och ska försöka hålla mig positiv och ha hopp om att allt kommer att ordna sig. Det gör det ju naturligtvis men jag har inget som helst tålamod när det gäller att vänta.
Jag vet att jag kunde ha dött när jag krockade, jag vet att det finns människor som har det värre och jag vet att jag ska vara lycklig över att jag har så många som bryr sig om mig, men ibland gör känslan av att ha tappat kontrollen över mitt liv och att jag är beroende av andra att jag känner mig nere... Men som sagt, nu är det positivt tänkande som gäller!

Mys i soffan!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback