Knasbarnen...

...är fortfarande hemma och snorar men imorgon blir det både dagis och skola.

Mini har börjat fråga om inte han kan ta hem kompisar eller följa med någon dagiskompis hem=) Det går så fort, de växer och blir stora på en kvart känns det som. Jag fattar inte hur han från ena dagen till den andra kan tycka att det är ok att hälsa på hos andra UTAN mig, jag är väl hans mittpunkt i livet eller??? Tänk om detta fortsätter! Då måste jag ju skaffa mig egna vänner att umgås med;)

Hunken jobbar på och är superglad över det. Förstår honom också... Han söker massor med jobb, både möjliga och omöjliga men AF ligger på om att han ska söka i hela landet. De har noll förståelse för att vi faktiskt har ett hus, barn och att jag har fast jobb HÄR. Skulle vi flytta blir det ju bara så att jag åker på att sitta på AF istället, det gör ju ingen skillnad för F#¤%"N!!!! Han har ändå sökt jobb där han får pendla upp till 20 mil enkel resa...Inga napp dock. Förstår arbetsgivarna som vill gynna sina lokala arbetslösa förmågor så det är inte så lätt...Barnen är iaf glada över att ha pappa hemma mycket och jagmed för den delen=)

Iadg ska jag ut med tre vovvar i skogen, Mini ska hjälpa mig att hålla Nisca, han är så duktig på det=) Det är svårt att rasta dem alla tre ensam, blir en hel del kalabalik innan, under och efter prommen så jag hoppas att det år bra idag. Synd att det är så ruggigt väder bara=)

På med stövlar och tjocka jackan=)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback