Skumt att känna sig pigg...

...så här tidigt en morgon. Kan det bero på att jag lyssnat i en halvtimma på inte mindre än fyra(!) olika väckarklockor?? Hunken har ställt sina på 06.00 trots att han jobbar eftermiddag denna vecka, ahn har väl tänkt sig att han ska ut och springa eller något annat tokigt och hurtigt. Det visar sig iaf att det är jag som sitter här klarvaken nu och han sover som en gris fortfarande :-)

Storis har fixat sin morgon helt själv idag, han var uppe före mig! Hade klätt på sig, ätit frukost och borstat tänderna i ett nafs. det var tid att spela på datorn som hägrade för honom:-)

Igår hade jag så svårt att somna, jag låg och tänkte på en massa projekt jag vill starta här hemma. Har en plan för vårt tråkiga sovrum, en plan för tv-rummet och massor med planer för övriga huset. Nu gäller det bara att ta tag i det. Energi!!??

Nu måste jag lämna över datorn till Mini!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

KAFFE ÄR ENERGI=) en stund iallafall asg

2009-05-06 @ 08:40:40
Postat av: karin och ella-bella

ja tänk att man kan ha så många planer.. du är inte ensam om att inte ha energi till att genomföra dem...

2009-05-06 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback