Hmm...

...farbror Veterinär gissade på perfekta armbågar och B-höfter. Ja ja, ingen katastrof med B, ska ju inte avla på henne och hon lider inte alls av det så jag antar att jag får vara nöjd med det...

Annars flyter allt på bra här med tre hundar och två barn :-) Det är faktiskt lugnare bland vovvarna nu när de är tre. Intressant att se hur gruppdynamiken ändras av tillskottet.

Idag har Mini en total stirrdag. Svarar goddag yxskaft på allt och bara busar. Mammahuvudet är tröttare än vanligt så jag hoppas på en lugn kväll men när jag frågar Mini om han inte skulle tycka att det vore skönt med en lugn kväll säger han bara:

- Vi får se hur det blir mamma, vi bestämmer inget nu...

Ha ha ha, vi bestämmer inget nu....är det inte jag som bestämmer här?????

Nu ska jag laga mat åt hungriga familjen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback