Det är en gåta...

...att man kan glömma en skitbra ide till inlägg bara på den tiden det tar att starta tröskverket till dator vi har hemma...helt borta...

Ja ja, får väl pladdra på ändå då...

Idag har jag jobbat och slitit från 07 till 15, det känns i huvudet när man pallrar sig upp kl 05 på morgonen och ska fiska med sig två trötta kisar på vägen till jobbet. Jag är helt slut men får igen lite imorgon.

Storis har varit hemma från skolan i två dagar pga förkylning och tokrosslig hals. Idag var han tillbka för första gången men är så hängig och trött nu så det blir ingen skola imorgon heller för honom. Han har varit krasslig i en vecka nu så jag får nog helt enkelt ringa farbror doktorn och höra om vi får komma dit och kolla upp det. Vill inte chansa på att det blir bättre över helgen, behöver han penicillin så ska det väl antagligen sättas in så fort som möjligt.

På lördag ska vi på ett dubbelt 30-årskalas. Det blir grillat och lite vin och skönt umgänge. Får se om det blir en liten krogvända också, det blir ju isf rekord för mig...Två helger i rad!!!

Nu ska jag ta en dusch!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro Barro Smarro

Hoppas han blir bättre snart men det är ju inte så konstigt att alla går runt och snorar för det är ju rena istiden ute fast solen skiner så är det superkallt och blåser småjävlar.Kul att du får koppla av och roa dig lite det är ju aldrig fel...ler hoppas du får det superkul och om det är någon man känner så hälsa grattis från mig haha kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback