Suck stön pust!!!

Så känns min dag idag. Trots att jag är ledig så känns det som om det är mycket att göra. Ikväll ska Stois ha konsert med kommunens alla andraklassare, det ser jag fram emot, han är så spänd. Hunken hade också sett fram emot detta men så visade det sig att just idag vid samma tidpunkt startar den hundkurs som han ska vara med som instruktör på, Han är rätt tvungn att dyka upp där och går omkring med dåligt samvete här hemma.Jag får tamånga foton...

På lördag ska vi fira en släkting som fyllt jämnt och jag ska ha med mig två tårtor dit. Helt ok uppgift men jag jobbar sent fredag kväll och börjar sju på lördag morgon, sen är ju festen på kvällen. Ska jag överlåta min specialitet (att göra tårtor) till Hunken??? Vet inte hur det skulle gå med tanke på att han en gång gjort smuldeg och bakat matpaj på, han reagerade inte ens när han hällde i x antal dl socker,hahahaha!

Plus att hela huset behöver sig en riktig omgång, när fasiken ska jag hinna det. Jag hinner bara ta lite i taget så det blir ju aldrig klart....

Nä, nu måste jag sätta igång här...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback