Morgon igen...

jag tycker att det är konstant morgon just nu. Gäspar ögonen ur led här hemma. Längtar efter vår nu.

Jag fick en tid hos läkaren den 20/4 för att få en remiss till en gallstensoperation. Jag blev så snopen för jag hade verkligen laddat för att arguementera för min sak så säger sköterskan som svarar bara att jag inte kan ha det så där och att jag ska få en tid. Snacka om att jag blev paff! Det känns iaf skönt att det är igång nu. Jag är givetvis lite rädd för en op men det är en titthålsop så det känns lite mindre dramatiskt iaf. Hellre det än att gå med detta varje dag. Jag har faktiskt blivit så van vid det nu att det känns konstigt att tänka sig en dag utan att gallan gör sig påmind:-)

Här händer inte så mycket idag. Ska försöka ta det lite lugnt och småplocka lite. Snart kommer tantligan och fikar en stund:-) Eller nej....den ena hade visst magsjuka (krya på er, Smarran!)

Måste dammsuga!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Smarran

Tack Tack!!! Han kräktes bara en gång och sen inget mer har ätit som vanligt och så,så jag har ingen aning var det var. Jaja men jag kommer i morgon och fikar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback