Mini filosoferar...

Idag:
Mamma, om du sätter dig en stund och tittar på Wall-E så kan jag hinna dammsuga...(undrar från vem han har hört det förut, ha ha ha)

Igår vid hämtning hos farmor:
Vi har sparkat boll, spelat memory, tittat på tv, målat....ja, allt som vi får göra....men vi har inte snott någon bil för det får man inte...(glad över att man fyraåring inte inlett någon kriminell karriär ännu)

I förrgår:
Jag har inte tid att åka till dagis, jag är lite upptagen just nu...(oh my...det är klart...han höll ju faktiskt på att rada upp leksaksbilarna i storleksordning)

Förra veckan:
Om inte jag får en riktig motorcykel så tror jagatt jag ska strunta i att fylla år...och då blir ni utan tårta, ha! (det är klart att man ska få en riktig fullstor HD på sin femårsdag, vem får inte det liksom???)

Två veckor sedan:
Jo mamma det är visst bra att äta pepparkakor till lunch när man är hemma och är sjuk, annars kan man få hjärnsläpp också...(han har inte en aning om vad hjärnsläpp är men jag använder det uttrycket emellanåt och det låter ju som en riktigt otäck sjukdom, klart att vi serverade pepparkakor till lunch...)

Idag blev Hunken uppsagd pga av varsel:-( Jäkla finanskris!!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback