UVI....

urinvägsinfektion,kissjukan,svidismulan...ja, kärt barn har många namn men denna jäkla åkomma är inte populär hos mig just nu....den är nog snart över hoppas jag iaf.

Jag har tänkt på en sak. Jag försöker att vara ganska tolerant mot andra människor. Resonerar som att man inte ska döma någon på förhand och att man kan förtjäna en chans eller två även om man råkar göra misstag. Jag kan förlåta människor flera gånger om och drar min gräns för vad jag tål ganska långt fram. Jag försöker även intala mina barn att man ska vara på det sättet, man vet aldrig vad som ligger bakom någons beteende, kanske en stor kris eller något. Ja, i princip hellre fria än fälla....så lång är allt ok....tills igår....

Jag fick en jävla bluffaktura från ett företag som påstår att vi ingått ett avtal på internet. De bekräftar detta genom ett datum, klockslag och en ip-adress på fakturan. Ip-adressen är inte min kan ja säga iaf...Naturligtvis kollade jag runt på internet om det fanns fler som råkat ut för detta och jag fick 1700 träffar när jag googlade på det...hmmm. Nu vet jag även vilka namn som finns bakom företaget och jag går omkring här hemma och faktiskt hatar dem. Jag hatar personer som jag aldrig har träffat och någon andra chans kan de fetglömma!!!! Jag har bestridit fakturan och kommer inte att ge mig förrän de stryker mig ur alla register och makulerar fakturan, de lever förmodligen på att folk är rädda för betalningsanmärkningar och betalar av den orsaken, men INTE jag, aldrig i helvete. Jag har radat upp 17 argument och begärt bevis på att det är jag som har gjort detta...så nu får vi se vad som händer.

Jag säger bara: Akta er för reklam från Livsprognos.se, du kan åka dit så det smäller om det om du går in på sidan!!!

Nu ska jag fortsätta morra här!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback