Pffffffft...

...ursäkta, det var bara luften som gick ur mig....

*idag har vi statuerat ett exempel på virriga familjen. På morgonen åkte både Hunken och jag till jobbet och barnen till dagis och fritids, so far so good.

*Efter jobb hämtar Hunken två barn och åker hem, jag hämtar posten och åker hem.

*Jag börjar laga mat och Hunken småplockar.

*Mitt i matlagningen påminner mig Hunken om vad jag har glömt (skulle ta min p-spruta idag) så jag får lämna kokande kastruller och grytor, rejsa till apoteket och till mvc. Det är nämligen mycket viktigt för Hunken att dessa sprutor tas som de ska av någon oförklarlig anledning ;-)

*Medans jag är på apoteket äter Storis och Hunken för att efter det ge sig av mot stan och scoutavslutning.

*De åker, vi möts och vinkar åt varann på vägen,

*Hunken stnnar kvar i stan och tränar tre hundar medans scouterna avslutar.

*Jag och Mini äter, jag lägger Mini, nu ska jag duscha och sova om en stund. Jag hinner nog morsa på Hunken innan ögonen stängs....varför hade jag så darn bråttom att ta den där sprutan, tid tillsammans med Hunken måste ju bokas tre veckor i förväg, jag hade kunnat vänta en vecka ju....

Dusch it is!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback