Duktig idag...

...tror jag att jag har varit iaf...

Imorse kom Carro hit en sväng och fikade och snackade, det var riktigt skönt att få lite sällskap här:-)

Efter det kom jag på den briljanta ideen att jag skulle tvätta bilen, både in och utvändigt. Storis hjälpte mig med insidan, han dammsög och torkade så svetten lackade. Efter det var det dags att plocka fram högtryckstvätten och sätta igång...eller inte...Det sprutade från alla håll och kanter från slangen till ht-tvätten.
Hunken fick rycka in och göra en provisorisk lagning som höll ca 30 sek *asg*

Där stod jag med hela bilen insmord i avfettning och Hunken sprang omkring som en galning för att hitta munstycket till vanliga trädgårdsslangen men icke...Det var bara att stoppa tummen i slangen så det blev lite sprut och se glad ut. Mellan varje gång var jag tvungen att springa och vrida av vattnet dessutom. Så, summa summarum, en biltvätt som borde ha tagit max en timma tog fyra timmar!!! Nästa gång åker vi genom en automat...

Mini har varit has farmor inatt eftersom vi känner att han är så påfrestande på Storis ibland. Han kom hem idag och var dubbelt så jobbig:-)

Nu är det Greys!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback