Nu ska vi se...

Jag har gjort världens konstigaste vi-tar-vad-vi-har-i-kylen-mat till mig och Lillis. Det var en så skum blandning att jag inte ens tänker gå in på den här, men...Lillis äter med stor aptit och jag har hivat i mig ett par tuggor också. Det var inte allt för pjåkigt :-)

Jag bara väntar på att Storis ska komma hem nu, vi har det ganska trist här. Hunken slutar två och sen är vi samlade igen. Det är riktigt fint väder ute men när jag frågade Lillis om vi skulle gå ut lät det så här:

-Hörru, ska vi inte ta en skogssväng med hundarna?

-Näe mamma, jag är faktiskt ledig idag...

- Ja men man kan väl gå ut för det?

- Näe, ska kolla på det här programmet först så får vi se....

Svårt att tro att han är 4 år va? Låter mer som en annan var när man var 14....*skratt*

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha, det barnet skulle passa mig aldeles utmärkt :) jag gillar inte att gå ut, är en riktig hemmakatt.... Mina ungar däremot, dom hinner inte öppna ögonen innan det kommer " Ut sen"? Ja som du förstår så är begreppet sen något som oftapraktiseras av den här mamman :D // Sol på dig, barnen och hunken

Postat av: jessie

Haha rolig grabb det där=)

2008-09-23 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback