Första passet på tre veckor :-)

och jag är helt slut!! Men kul var det att komma tillbaka, känna att man gör något. Vi passade på att röja lite utanför vid jobbet så nu är det fint och jag känner mig skönt slut. Imorgon är det ett nattpass, hoppas att jag kan hålla mig vaken i tio timmar...

 Lillis var lite krånglig idag vid läggningen sa Hunken. Han har fortfarande inte somnat, det har varit allt från törstig till kissnödig till mörkrädd. Nu la jag honom i våran säng till Hunkens förtret. Han har så svårt att sova när Lillis ligger där och sprattlar. Sprattlar det gör han vare sig han är vaken eller sover. Bara att hoppas att han somnar snart...

På söndag ska Nisca ställas ut!! Tyvärr jobbar jag då så det blir Hunken som får göra jobbet, det ska bli så spännande att se hur det går för henne. Ingen av oss har ställt någon hund förut så det är lite nervöst när man inte riktigt vet vad man ska göra men folk runtomkring oss har sagt att det inte är svårt så då ska det väl gå då...Alla har väl gjort det för första gången någon gång...

Jag vill lägga in lite nya bilder på henne men tyvär har vårat internet brakat ihop med åskan så jag sitter på pappas laptop nu istället och i den har vi inga bilder tyvärr, får återkomma med det när vi köpt nytt modem...

Nu ska jag gå och gosa lite med grabbarna...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback