Well well well...

Klockan 11.00 denna eminenta soliga torsdagsförmiddag har vi hunnit äta både frukost och lunch, är det inte konstigt, vissa tröga dagar har vi inte hunnit från frukostbordet den här tiden.

Jag är lite trött men inte så farligt. Satt och filosoferade lite över kraven man har på sig själv. För att ge ett exempel, idag har vi:

Klivit upp klockan 06.00.
*Fixat kläder och frukost till trött Storis.
*Fixat kläder och frukost till tröttare Lillis.
* Packat skolväska till Storis och skickat honom med bussen.
*En sväng med vovvarna bland träden här ute på landet.
*Klätt mig själv
* Klippt mig själv.
*Plockat ordning i hallen.
* Tvättat och torkat tre maskiner tvätt.
* Ringt några samtal
* Gjort en matplanering för veckan som kommer.
* Lagat en lunch samt en middag till ikväll
* Ätit med Lillis
* Druckit kaffe och snackat skit med en vän i telefonen

Egentligen har jag gjort en del småsaker emellan allt det där men ändå känns det som om jag inte fått något alls gjort!! Alltså jag ska släppa lite på mina egna krav på mig själv för en eller annan minut är det faktiskt helt ok att bara sitta på häcken och....ja, häcka dårå:-)

Jag har alltid trott att jag inte gillar höst, det har liksom varit ångestladdat att sommaren har tagit slut men den här gillar jag skarpt. Höstlöv och solsken gör mig faktiskt mer gott än högsommarvärme och svettkläder. Det är liksom friskt ute nu. Lagom varmt och så länge det inte regnar kan denna årstid få stanna där jag bor iallafall.

Av någon anledning ville inte mitt internet fungera som det ska förrän idag därav den dåååååliga uppdateringen...Längtar efter min egen dator så man kanlägga in lite foton och sånt, det är så trist med bara text tycker jag...

Nu ska jag koka lite mer kaffe och fixa det sista innan avfärd till jobbet.

Ha en bra höstdag!!!



Mmmmm, en promme i prasslet:-)


Tjing!


Kommentarer
Postat av: jessie

Ta med mig någon gång på promme i prasslet=) jessie

2008-10-02 @ 16:57:05
Postat av: Carro

Åh vad jag älskar dina inlägg dom är så underbart bra!!! Jag hänger oxå gärna på iprasslet på en promme.Saknar er brudar,snart dax för en sing a long time igen tycker jag.



XOXO



Smarran

Postat av: Carro

Hallå vart har du tagit vägen????+

SKRIV KVINNA SKRIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



xoxoxo

2008-10-14 @ 19:49:11
URL: http://smarrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback