Tre jäkla helger...

på raken har jag spenderat på mitt jobb. Inte för att jag inte gillar mitt jobb men ibland blir det för mycket. Anledningen till detta var att jag bytt en helg med en arbetskamrat som behövde vara ledig. Lite bra blev det ändå för nu är jag ledig två på raken, och det händer inte ofta, jag älskar att jobba inom vården:-/

Idag ska jag och Lillis ta det lugnt, spela lite memory, han sopar banan med mig i det. Klockan tre ska jag hälsa på en tjej som nyss flyttat hemifrån och det ska bli så spännande att se hur hon har det:-)

Klockan åtta ska vi iväg till Strömsholm och simträna med vovvarna, kul!!


Imorgon ska jag iväg med Storis till ett Scoutläger. Inte så lockande, det är ju kallt. Jag blev mer eller mindre övertalad att vara med på dagen där och hjälpa till som förälder så då får jag vällan gö de då...Vuxet och pretto, eller hur??!! Det positiva med detta är att Lillis får vara med för det skulle komma barn från Bävergruppen också. (jag ler varje gång jag tänker på att de heter bävergruppen :-)

Har ni tänkt på att det bara är 10 (!!!!!!) veckor kvar till jul??? Jag vill inte ens tänka på det. JAg har iaf fått ok om att få ta semester då så det känns skönt. I år är jag även ledig nyårsafton så det blev en fullträff för mig. En fördel med att jobba deltid...

Nu ska jag inte tråka ut er med detaljer om mitt liv längre utan jag ska faktiskt ta en dusch och bli människa...

Tjing!

Ps! Förresten kan jag bara upplysa om en sak, jag har köpt en epilator ( de som inte vill höra om min personliga hygien slutar läsa HÄR) jäklar va ont det gör!!!! Tänk er att det står 20 personer med varsin pincett och rycker samtidigt, aaaoouuucchhh!!! Under armarna är värst men sjuttsingen vad länge det håller. Jag tror att smärtan kommer att lätta ju fler gånger man använder den så jag tror att jag rekommederar den :-) Ds!!

Ps2! Vilket långt ps! det blev....


Boven i armhålan ;-D

Vill man va fin får man lida piiiiiiin!!!!

Kommentarer
Postat av: jessie

Låter spännande med din hygin asg själv får man ju snart duscha asg menar de e ju snart jul HAHAHAHA

Ja har väntat på att du ska blogga igen o ÄNTLIGEN kom det..

Ja jag är oxå på min 3helg nu men sen är ja ledig EN helg asg o duuuuuu min vovve vart kvinna i förrgår dagen innan sin 8 månader dag=)=)

Kaffe snart????

Kraaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-10-17 @ 11:22:31
Postat av: Carro

Aj aj aj aj aj den där såg inge kul ut huaa,epilator..

Ni är duktiga som kämpar på med jobben,heja heja tänk vilken bra lön ni får sen!

Ha det gott tjejer och hör av er om detni blir sugna på att ha en tjejkväll.kramkram

Oj sorry Buffa men eftersom jessie inte har någon blogg så måste jag ju skriva till henne oxå haha inte meningen.

2008-10-20 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback