Tantvarning!!!

Jag ska till Ullared! Är inte det tantvarning om något??? Jag har varit där en gång tidigare, då helt oförberedd på vilket jäkla kaos det skulle vara där. Vet ni att man måste göra en lista på vad man ska handla där?? Det visste inte jag utan jag och Hunken famlade i blindo inne på den enorma affären. Vi hade fullt sjå att inte bli av med kundvagnen och att trycka oss fram till allt vi skulle handla. Jäklar vad pigga alla gamlingar verkade vara där den dagen.

Bara det att få tag på en kundvagn var ju ett helt företag. Det tog oss en timma att hitta en och då hade vi i princip blivit mordhotade några gånger då vi varit på väg att ta en vagn någon annan hade siktat in sig på...Vojne vojne säger jag bara. Och nu ska jag dit igen :-)

Den fär gången ska jag ha med mig min folksamlingshatande lilla Fellow, undrar om hon fortfarande är min Fellow efter torsdag??!!! Hon hade gått in på GeKås hemsida och hittat en massa tips på vad man bör förbereda inför ett besök hos dem, jag tror att hon hyperventilerade efter det men hon har inte dragit sig ur ännu:-) :-)

Ha ha, jag ska i alla fall göra en lista i år och kanske tycker jag att det är ok efter den här gången om man kommer undan billigt...

Jobbhelg på gång igen, blä!!!

Igår fick vi provsvar på Storhundens knöl, den var godartad:-D Gissa om vi blev lättade??!! Jippiii säger jag bara.
För övrigt tyckte hundarna att Storhunden hade haft tratten på huvudet alldeles för länge i lördags så det bet helt sonika sönder den *asg*

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback