Konsten att lata sig är svår...

jag har bestämt mig för att ägna denne enda lediga dag på länge åt...ingenting. Jag har avbokat en grej ikväll samt kaffe hos en kompis (sorry jessie:-) för att ha hela dagen tom, utan måsten. Tvätt och disk skulle i möjligaste mån få stå och barnen skulle få roa sig bäst de ville. Inte göra något utom det jag vill, orkar och absolut måste (laga mat och duscha).

Nu har jag suttit och surfat runt på nätet, lagat en köttfärslimpa (fasiken vad älgkött är äckligt!!!) och inget annat. Ändå känner jag mig inte avslappnad för fem öre. Jag kan ju inte ligga på soffan för det är tråkigt inte sitta mer vid datorn för det har jag fått nog av. Jag har kommit fram till att jag inte behärskar konsten att lata mig för nu är jag uttråååkad!!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

haha=)

2008-11-12 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback