Justja...

GeKås, Ullared, Tantaffären....Det var en upplevelse och Fellow vill nog tillbaka dit igen någon gång. Men, vi satt i bilen i sammanlagt 12 timmar för att ta oss dit och hem, vi var vakna i 20 timmar eftersom vi gick upp 0200 torsdag morgon och var hemma 2300 torsdag kväll, hahaha. Nivån på våra samtal var inte i topp kan jag säga varken på väg dit eller hem.

På vägen dit avhandlades styckning och ben med klackskor (tänker inte gå in närmare på det)

På vägen hem lät det ungefär så här:

- Nu är vägen grön va??
-Ja, fast lila i kanterna...
-Ja, mörklila va?
-Mmmm...Ser du ödlorna som hoppar över vägen ibland?
-Ja, svarta va?
-Japp, fast jag tror det är mina ögonfransar när jag blinkar...
-Nu är vägen orange!!!
-Ja men fortfarande lila i kanterna...
-Ja, ska vi rasta??

Vi var nog Sveriges största riskförare denna sena afton, asg!

Fick ihop en hel del kläder till barnen och Hunken samt en del julklappar och jäkligt mycket ont i fötterna:-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback