Valborg idag...

...och jag är ledig!!! Naturligtvis blir det bra fönstertvättarväder då, suck! Jag vill ju inte men snart ser man inte ut längre. Det är ju även en bra dag attse till att röja undan all annan skit som samlat på sig under veckan men jag är verkligen anti.
Idag får min kompis hem sin lilla hundvalp, lyckliga hon. Jag kommer aldrig att glömma hur det kändes att ta hem Nisca. Det var total lycka och förvirring, jag har fortfarande inte fattat att hon är min, pluttan!

Vi ska grilla korv med barnen ikväll innan det bär iväg till den lokala majbrasan. Ett ypperligt tillfälle att miljöträna Nisca. Hunken får nog åka hem med vovvarna innan de börjar smälla raketer, vill inte utmana ödet där.

Ha en bra Valborg!

image38

Måste ju kolla om de är så smutsiga som jag tror, det är de...

image39
Barn ska inte titta så mycket på TV, hmm...Avslappnad iallafall...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hmmm orkar inte ens tänka på mina förnster,känns inte som någon ide att putsa dom efter 2dagar ser dom lika dana ut i allafall...ler
Skönt att han e avslappnad en stund iallafall då hinner du sitta ner och pusta och ta en kopp kaffe jue.

Postat av: jessie

Ja nu e hon här våran lilla bebis=)
Fika snart va?
kramis

2008-05-03 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback