Sjukstuga här...

Om tre av fyra är sjuka så ska jag tala om att den fjärde personen alltid är jag. Ibland kan jag känna att det är orättvist att ha immunförsvaret som aldrig släpper in minsta bacill. Att serva tre sjuklingar är inte världens lättaste jobb, utöver det ska två schäferdamer tränas, rastas och aktiveras. Phu!!!

Idag skulle jag ha bowlat med mina arbetskompisar men det känns som jag behövs här hemma mer så jag fick tyvärr ställa in det, men det går fler tåg.

Dert har varit så skönt att vara ute med lillpluttan (Nisca) hon är så lycklig i vårvädret. Det enda negativa med det är att de där j"#¤% fästingarna vaknar till liv, urk! Har redan plockat på båda flickorna så idag bär det av till apoteket för att inhandla fästinghalsband, moahahaha!

Ska mms:a in en ny bild på Nisca. Hon har växt så otroligt mycket. Hon är ca 18 v gammal nu:-) Tycker att hon påminner lite om en känguru med jätteöron,asg!

Tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback