Jag ska flytta!!!

Ja, inte jag alltså utan Mini. Han är så uttråkad och obstinat nu så det är bara konflikter här. Imorse fick han inte äta med en sandlådespade ur hundarnas matskål så då skulle han packa och flytta till farmor, plutten:-)
Annars är det bara ett enda surr av "jag kan" jag vill" och "nej" dagarns i ända. Det tar på en ordentligt. Jag är helt slut efter att ha varit ledig, känns skönt att åka till jobbet och vila upp sig ibland.

Nu kommer snart Hunken hem och tar helg, själv ska jag jobba hela helgen.
Jag har ljugit för barnens farmor. Jag lät Stris ringa dit och säga att de har såååå tråkigt och vill komma till farmor och sova:-D Hon svalde det med hull och hår så jag ska köra dit dem när hon kommer hem om en stund. Frid!!!!

I helgen ska det regna men det käns som det kvittar, jag spenderar mina dagarinomhus med att plocka och städa iallafall. Så tråkigt!

Ha en bra helg! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback