Nu igen...

...det är väldans ovanligt att jag lyckas logga in två (!) gånger på en dag:-)

Men är man en smart kvinna så är man. Talade om för Hunken hur otroligt jobbigt det har varit att passa upp på två småttingar idag och det slutade i en "vi skiter i alla hushållssysslor och köper utemat idag"-sympati från hans sida:-D Nu behöver jag inte tina något nyttigt och näringsrikt utan vi satsar på en hemkörd bukfylla istället. Skönt säger jag så kan vi ta tag i näringsläran en dag när någonting väldigt varmt har frysit till is:-D Kvantitetsmat ger kvalitetstid (för mig vid datorn alltså;-))

Förra veckan kom min Storis hem från skolan med bussen. När jag frågade honom vad de hade gjort i skolan (han går i första klass) sa han följande: -Jo, vi har ju Astrid Lindgren som tema, men idag har vi pratat om Adam och Eva på temat. Jag tror att fröken har tänkt att vi ska klämma in det här med Gud nu innan Jul!
Ha ha, ja, det här med Gud är ju verkligen något man klämmer in på nån timma så där...

Insåg precis att jag inte kommit ur min sovtröja ännu.....Klockan sex på kvällen...ibland är det skönt att vabba!!

Tjing Pling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback