Åke, vad rolig du är, asg...

Idag ringde det på dörren klockan 8.30. Jag öppnar och ser våran allt annat än snabba vaktmästare.
- Jo hej, jag tänkte sätta upp en ordenlig namnskylt på ert brevinkast. Det är väl kanske i senaste laget men...

Alltså, vi flyttade hit i november, det är ett halvår sedan! Under detta halvår har vi på dörren haft en egenhändigt designad (snygg förvisso men...) lapp med våra namn skrivna på. Nu, TVÅ VECKOR innan flytten till huset vill han sätta dit en ordentlig skylt, hahahaha! Jag avböjde den....

Vad är det man brukar säga? Bättre sent än aldrig :-)

I övrigt är allt under kontroll här känns det som. Kartongerna blir fler och vi smider planer för fullt. Det är bara en liiiten detalj som jag förbisett. det är nämligen så att Mini fyller år två dagar innan flyttlasset går. Det betyder folk, fika och kalas....BLAND ALLA KARTONGER!!! Hur ska vi få plats???? Vi får knappt plats bara vi nu! Får hoppas på bra väder så vi kan ha picknick kanske?

När jag frågade MIni vad han önskar sig ville han ha en sån här:

image20
En barnmatta från IKEA för 99 kr :-) Det kan jag leva med, absolut. Sen blir han ju äldre och presenterna dyrare....

Nu ska jag göra nytta, tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback