Smarta Buffa tar priset!

Är så impad av alla som bloggar och lyckas med konststycket att fascinera mig med vardagsprylar. Nu menar jag naturligtvis inte att alla vardagsbloggare är tråkiga och saknar fascination men det är så intressant (på sant, jag lovar!) att läsa om när Maggan äter makaoner och korv eller när Kerstin väljer dagens outfit:-)
Vad är det som drar då?? Har ingen aning men det är kul!! Som att lära känna nya människor hela tiden, jag älskar det.

Naturligtvis ska jag då starta en egen blogg, duktiga Buffa. Jag ska ta er med storm ;-) Men...... hur smart är det att börja en dag som denna??!! Har jobbat natten till idag och eftersom mannen i mitt liv har jour blev han nerringd till sitt jobb när jag kom hem imorse. Yes! Det är bara att vänta med att sova till han behagar komma hem igen för alla tänkbara barnvakter har lyckats fly landet eller nåt....
Här sitter jag klockan 18.00 och har ännu inte sovit! Igår fick jag sova i 4 timmar när jag kom hemfrån nattpassaet :-)

Grundat på de uppgifterna skulle jag vilja berätta att mitt huvud är ganska tomt så vad ska jag skriva!!????

Ta er med storm var det ja......;-)

Kommentarer
Postat av: HosannaHosanna

Det är ju i den grå vardagen vi lever så kan lite bloggande om andra människors torftiga liv pigga upp oss så är det oss väl förunnat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback