Jag myser och har dåligt samvete!



Stora killen är sjuk idag. Magknip och feber, jag hoppas att det inte blir vinterkräksjuka (ryser bara av att skriva ordet)

Här sitter jag alltså nu klockan 07 på morgonen och surfar och ser på morgontv. Sonen slumrar sött och jag mår kanon. Det är så fridfullt och skönt.....Men, nu kommer mitt dåliga samvete in. Jag sitter här hemma och har det bra och mysigt när jag egentligen skulle ha varit på mitt jobb..... Varför??? Varför kan jag inte bara acceptera siuationen som den är och strunta i att känna efter? Jag kan inte jobba idag för killen klarar sig inte själv men lik förbaskat sitter jag här och jamsar.
Nä, mitt nya motto ska nog bli att inte oroa mig över saker jag inte kan påverka, repeterar, repeterar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback