Svisch svosch....

Veckorna bara flyger förbi. Är det här livet??? Hänger inte riktigt med nu *klamrar mig fast på livståget som rusar fram just nu*

En stressig morgon där allt bara klumpar ihop sig. Naturligtvis har Hunken försovit sig imorse och inte hunnit ta ut hunden bl a så det fick jag göra :( Jaja, det gick ju bra.
Nu håller vi på att föbereda oss för att åka till Västerås på ett hjärtultraljud. Mini hade ett förstorat hjärta samt blåsljud när han föddes och det ska kontrolleras idag. Ibland gör vi inget annat än springer på lasarettet. Alla utom Hunken har något som kräver läkarbesök med jämna mellanrum.

Kan berätta att Storis har situs invertus, det ni :) Alla hans organ i kroppen sitter spegelvänt. Han är 1 på 10 000 men en på miljonen för mig....

Mini föddes med ett stort naevus (hårigt brunt födelsemärke) på hela kinden.Det har han opererat bort genom en hudtransplantation när han var 1,5 år. Berättar säkert mer om det senare då han var jordens duktigaste kille under tiden på lasarettet.*stolt*

Håll tummarna för ännu en OK-stämpel på Mini nu!!

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Skickar min egen specialdesignade ok-stämpel och en extra tumme att hålla. *ler*

Postat av: Zoégas

Åh, klart jag håller tummarna! Men spegelvända organ? En speciell liten unge med andra ord :-)

2007-02-01 @ 12:52:58
URL: http://zoegassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback